"Қазақстан Жоғары мектебі" ғылыми-талдау журналы №2, 2022

Мақалалар:

ШУР БЕРГАН. ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ

ЭНН КЭТРИН ИСААКС. DAC ЖӘНЕ EPVO: ЖАҺАНДЫҚ САЯСИ ДИАЛОГ, ФОРУМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ҚАУЫМДАСТЫҒЫНДАҒЫ БІЛІМ АЛМАСУДЫ КЕҢЕЙТУ

С. С. Сағынтаева, э. а. Серіков. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІНІҢ ҚАЙТА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ ТУРАЛЫ

А. Нұрмағамбетов, Қ. СӘКЕНОВА, А. ИСЛАМ.ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАРЖЫЛАНДЫРУ ТЕТІКТЕРІ: ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАН

М. с. КОСИДИ. БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН СЫРТҚЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ ЕУРОПАЛЫҚ СТАНДАРТТАРЫН ҚҰРЫЛЫМДЫҚ КОНТЕКСТЕ ҚОЛДАНУ (ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ХОРЕОГРАФИЯ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА)

Г. Г. БАЙКЕНОВА, Б. Б. ДОСМАҒАМБЕТОВА.ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚАЗІРГІ ЭКОНОМИКАСЫНДАҒЫ" БАҒАЛАУ " БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ

Т.Қ. ИСАБЕКОВА, А. М. ОРАЗЫМБЕТОВА, Н. С. АХМАД.ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АЯСЫНДА АДАМ АНАТОМИЯСЫН ОҚЫТУ

Б. А. Нұркеева. ЖОО-ДА КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Б. Е. БЛЯЛОВ, Т. с. Айымбетова. ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛАНДЫРУ