2022-4-8
Авторлары: Сарыбаева Б. ж. филология ғылымдарының кандидаты, доцент, Қазақстан Республикасы; КУНАШЕВА Д. А. Студент, Қазақстан Республикасы.
DOI: 10.59787/2413-5488-2022-40-4-62-67
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Ұсынылып отырған мақала қазақстандық жүйенің жалпы сауаттылығының жай-күйіне арналған
бүгінгі таңда білім беру, оқушылардың сауаттылық деңгейі, жаңа талаптар мен міндеттер,
оқу сауаттылығына, Ұлттық жоспарға қол жеткізілген мақсаттардың жай-күйіне қойылатын талаптар.
Авторлардың пікірінше, оқу сауаттылығы, ең алдымен, балалардың кітап оқуын қамтиды. Осы
мақалада білім беру жетістіктерін бағалаудың оң және теріс жақтары да қарастырылады. Осымен
мақсат ретінде біз PISA-халықаралық оқу бағдарламаларын бағалау бағдарламасы туралы да айтуды жөн көрдік
оқушылардың жетістіктері-оқушылар мен студенттерге көмектеседі. Себебі PISA бағдарламасы
мектеп қабырғасында алған білімдерін, дағдыларын шешу үшін пайдалану қабілетін бағалайды
қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы өмірлік міндеттер.
Түйінді сөздер: сауаттылық, Мәтін, оқу, қабілеттер, талаптар.