SERVICE LEARNING ПӘНІН ҚОЛДАНЫСТАҒЫ ПӘНДЕРГЕ БІРІКТІРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Авторлар

  • Галымжан Кожахатович Академия логистики и транспорта
  • Акылбек Беделханович Академия логистики и транспорта

DOI:

https://doi.org/10.59787/2413-5488-2023-44-4-34-46

Кілт сөздер:

қоғамға адал қызмет ету, еріктілер жұмысы, қоғамдық ұйымдар, жоғарғы оқу орны білімгерлері, service learning, академиялық орта, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар, әлеуметтік топтар, пәндер байланысы

Аңдатпа

Бұл мақалада «Қоғамға қызмет етуге» (Service Learning) элементтерін білім беру процесіне біріктіруге мүдделі оқытушылар пайдалана алатын ақпарат пен ресурстар берілген. Бұл мақала бұрын осы тұжырымдамамен бетпе-бет келмеген оқытушылар үшін Қоғамға қызмет ету арқылы оқытудың мәнін түсіндіруге, сондай-ақ осы саладағы зерттеу нәтижелерін талдауға бағытталған. Зерттеу материалына теориялық шолу жабық шетелдік дереккөздерді қолдану арқылы жасалды (тек университеттің оқытушылары мен студенттеріне қол жетімді) және ресурстарға қол жеткізе алмайтын, осы мәселеге қызығушылық танытатын және қоғамға қызмет ету арқылы оқытуды академиялық ортаға бейімдеуге тырысатын оқытушылар мен зерттеушілер үшін пайдалы болуы мүмкін. Сонымен қатар, біз академиялық оқытуды ілгерілетуге және жан-жақты қолдауға байланысты, сондай-ақ білім сапасын жақсартуға мүдделі адамдар үшін пайдалы ақпарат беруге тырысамыз. Қоғамға қызмет ету арқылы оқытуды пайдаланудың тиімділігін, сондай-ақ қазақстандық қоғам үшін келтірілген дереккөздерді негіздеу әрекеттері жасалды. Сонымен қатар, осы мақалада берілген ақпарат білім беру процесінің тиімділігін арттыру және барлық субъектілердің жеке дағдыларын дамыту үшін оқытушылар, студенттер және қоғамдық бірлестіктер арасында қоғамға қызмет ету арқылы оқыту элементтерін таратуға мүдделі білім беру институттары басшылығының өкілдеріне де пайдалы болуы мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ