2021-3-11

Авторлары: Мейірбеков А. К. PhD, доцент м.а., Қазақстан Республикасы; Салиханова Ю. З. Магистрант, Қазақстан Республикасы.

ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ: МОДЕЛЬ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯ

Зерттелетін мәселенің өзектілігі қазіргі уақытта иеленудің практикалық деңгейіне байланысты
жоғары мектеп түлектерінің шет тілі әрқашан қоғамның әлеуметтік талабына сәйкес келе бермейді, бұл шет тілін оқытуды ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін, әдістерін, нысандары мен технологияларын іздеуді қажет етеді
оқушылар. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру үшін әртүрлі технологияларды қолдана отырып, шет тілін оқытудың қазіргі жағдайы өте нашар дамыған, өйткені қолданыстағы оқыту жүйесі онша емес
барабар және жақсартулар мен жақсартуларды қажет етеді. Бұл зерттеудің мақсаты-теориялық даму, ғылыми
оқыту технологиясы негізінде оқушылардың шет тілін оқыту моделін негіздеу және эксперименттік тексеру
сыни тұрғыдан ойлау. Зерттеу әдістері: Теориялық; эмпирикалық; статистикалық-эксперименттік деректерді жалпылау мақсатында зерттеу нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелері: әзірленген, теориялық
оқыту технологиясы негізінде студенттерді шет тілінде даярлау моделі негізделген және эксперименталды түрде сыналған
сыни тұрғыдан ойлау, шет тілін оқытудың тиімділігін қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар анықталды және эксперименталды түрде сыналды.
Түйінді сөздер: ойлау, сыни ойлау, ойлауды оқыту технологиялары, оқыту моделі, сыни ойлауды қалыптастыру, тәсілдер, принциптер.

Мақаланың толық нұсқасы