2021-4-7

Авторлары: Рымбеков С. Е. экономика ғылымдарының магистрі, оқытушы, Қазақстан Республикасы; Блялова А.Б. экономика ғылымдарының магистрі, оқытушы, Қазақстан Республикасы.

БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ: ТӘУЕКЕЛДЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР

Мақалада барлық деңгейлерде цифрлық оқытуды жүзеге асыру мәселелері талданады
қоғамның кибер әлеуметтенуінің қазіргі дәуіріндегі білім беру жүйелері және онымен байланысты
бұл процесте көптеген проблемалар, тәуекелдер мен перспективалар бар. Процесінде
ұлттық білім беруді жетілдіру жыл сайын үлкен рөл атқарады
заманауи технологияларды сатып алыңыз, оларды енгізу модернизацияға ықпал етеді және
білім беруді дамыту, сондай-ақ болашақ мамандарды даярлау сапасын арттыру
және білімнің ғылыммен жақындасуы. Сонымен бірге мұндай технологиялар қайта қарауды қажет етеді
білім беру қызметіне қолданыстағы тәсілдер, сондай-ақ олардың әсерін талдау
қосулы қоғам және жеке әлеуметтік топтар. Осыған байланысты мәселелерді зерттеу
білім беруді цифрландыру және оның әлеуметтік салдары өте жақсы көрінеді
ғылыми зерттеулердің өзекті бағыты. Бұл зерттеудің мақсаты
негізгі проблемаларды анықтау және цифрландыру перспективаларын анықтау болып табылады
білім беру саласында.
Түйінді сөздер: киберсоциализация, қоғамның киберсоциализациясы, сандық
білім, ақпарат, білім, мағынасы, мағынасы, контекстік білім.

Мақаланың толық нұсқасы