2022-3-4

Авторлары: Нұржанова ж.д. педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, Қазақстан Республикасы; САБИТОВА А. Т. магистрант, Қазақстан Республикасы.

DOI: 10.59787/2413-5488-2022-39-3-27-32

ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДА РЕФЛЕКСИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘСЕРІ

Бұл мақала шет тілін оқытуда рефлексивті әдісті қолдану мәселесіне арналған.
Шет тілін оқытудың әртүрлі тиімді әдістері бар екені белгілі және олардың бірі рефлексивті
әдіс. Бұл зерттеу рефлексивті әдісті қолдану қажеттілігі туралы түсінігімізді кеңейтеді
оқыту. Бұл зерттеу тілдік және дискурсивті мінез-құлықтағы рефлексивті әдісті талдауға бағытталған
шет тілді студенттердің ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту процесінде. Авторлар
бұл рефлексия студенттерді бағалауға көмектеседі және келесі дағдыларды дамытады
өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және зерттелетін тілге қызығушылық. Рефлексия әдістері тек алуға ғана емес көмектеседі
дайын ақпарат сонымен қатар жаңа ақпаратты алдыңғы материалдармен салыстырыңыз. Қолданылатын сабақтар
рефлексивті әдісті студенттер есте сақтайды және жақсы нәтиже береді. Бұл мақалада толық түсінік берілген
рефлексия, сондай-ақ рефлексия түрлері. Оқушылар сабақта өз әрекеттерін рефлексиялай отырып тек қана жасай алмайды
біліміңіздегі олқылықтарды анықтаңыз, сонымен қатар жұмыс істеу неге қиын болды және қандай дағдылар қажет деген сұраққа жауап беріңіз
өзіңізде дамыту. Бұл мақала студенттерге, оқытушыларға арналған.
Түйінді сөздер: Рефлексия, шет тілін оқыту, сұрақтар, әдіс, қарым-қатынас.

Мақаланың толық нұсқасы