2022-4-1
Авторлары: ОМАРОВА С. К.педагогика ғылымдарының магистрі, докторант, Қазақстан Республикасы; игна о. Н. педагогика ғылымдарының докторы, профессор, Ресей Федерациясы; Мұхатаев а. а. педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, Қазақстан Республикасы.
DOI: 10.59787/2413-5488-2022-40-4-7-17
КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ МЕН БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Мамандарды даярлау және біліктілігін арттыру жүйесіне құзыреттілік тәсілді енгізу мыналарға бағытталған
еңбек нарығымен өзара іс-қимылды жақсарту, мамандардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру, мазмұнын жаңарту,
әдістемесі және тиісті оқу ортасы. Негізгі мақсаты-білікті маман даярлау
өз кәсібін еркін меңгерген және сабақтас салаларда бағдарланған тиісті деңгей мен бейін
тұрақты кәсіби өсуге, Әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын қызмет. Бірақ
дайындық және біліктілікті арттыру жүйесінің алдында дереу шешуді қажет ететін бірқатар міндеттер тұр.
Құзыреттілік тәсіл көптеген дәстүрлі тәсілдердің заманауи корреляциясы ретінде қарастырылады. Бұл әрекет
еңбек нарығын даярлау және біліктілігін арттыру жүйесі мен қажеттіліктерін, екпін беретін тәсілді сәйкестендіруге
білім беру нәтижесіне назар аудару және нәтиже ретінде алынған ақпараттың мөлшері емес, бірақ қарастырылады
адамның әртүрлі жағдайларда әрекет ету қабілеті.
Түйінді сөздер: құзыреттілік, құзыреттілік тәсіл, білім беру, Біліктілікті арттыру, дайындық
мамандар.