Болашақ педагогтардың этикалық және деонтологиялық құзыреттілік моделін қалыптастыруды мазмұны мен технологиялық қамтамасыз ету

Авторлар

  • Ханат Касенов

DOI:

https://doi.org/10.59787/2413-5488-2023-43-3-38-46

Кілт сөздер:

модель, мазмұнды-технологиялық қамтамасыз ету, қалыптастыру, этикалық-деонтологиялық құзыреттілік

Аңдатпа

Модельдеу процесінің теориялық негіздерін жалпылау университетте Оқу процесінде болашақ мұғалімдердің этикалық-деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық және функционалды моделін жасауға мүмкіндік берді. Авторлар болашақ мұғалімдердің этикалық-деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық-функционалдық моделінің компоненттерін негіздеді. Модельді әзірлеу кезінде авторлар құрылымдық-функционалдық тәсілден туындады және осы модельдің барлық компоненттері студенттердің-Болашақ мұғалімдердің этикалық-деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастыру процесін мазмұнды – технологиялық қамтамасыз етуге қол жеткізуге тырысты. Осы модельдің жеке құрылымдық блогы этикалық-деонтологиялық құзыреттілікті қалыптастыру шарттарын анықтайды. Мұндай шарттарға мыналар жатады: базалық этикалық-деонтологиялық санаттарды ескере отырып, ЖОО-да әлеуметтік-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; студенттермен әлеуметтік-тәрбие жұмысының әр түрлі интерактивті түрлерін енгізу; студенттердің этикалық-деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастыруға әлеуметтік-тәрбие жұмысы субъектілерінің коммуникативтік өзара іс-қимылының бағыты. Осыған байланысты, бұл мақалада болашақ мұғалімдердің этикалық-деонтологиялық құзыреттілігін қалыптастыру процесінің теориялық және әдістемелік негіздерін жалпылау арқылы қалыптастырушы жұмыстың мазмұны егжей-тегжейлі көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-29

Журналдың саны

Бөлім

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ