2021-2-1
Авторлары: Айтмағамбетов д. р. тарих ғылымдарының кандидаты, доцент, Қазақстан Республикасы; Құсайынова Т.с. филология ғылымдарының кандидаты, доцент, Қазақстан Республикасы; Көшен Г. У. техника ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасы.
ҚЫЗМЕТТІҢ НЕГІЗГІ КӨРСЕТКІШТЕРІН БАҒАЛАУ ӘДІСНАМАСЫНЫҢ (KPI) ЖОО-ДАҒЫ САПАНЫ БАСҚАРУҒА ӘСЕРІ
Қазіргі уақытта әлемдік білім беру кеңістігінде жоғары оқу орындары арасында бәсекелестік артып келеді, бұл ретте
білім беру қызметтерін тұтынушылар үшін олардың сапасы маңызды, ол көбінесе
олар университеттердің Халықаралық рейтингтерінде осы қызметтерді ұсынатын жоғары оқу орнының позициясымен. Осыған байланысты сапаны басқару жоғары оқу орындары үшін өзекті мәселе, стратегиялық басымдықтардың бірі болып табылады
халықаралық рейтингтерде ілгерілету болып табылады. Мақалада әсер ету мәселелері қарастырылады
профессорлық-оқытушылық қызметтің негізгі көрсеткіштерін бағалау жүйесінің (KPI) әдіснамасы
кафедралар мен факультеттердің құрамы (ПОҚ) және басқару құрамы (кафедра меңгерушілері, факультет декандары) жоғары оқу орнында сапа менеджменті. Еуразия ұлттық университетінің KPI автоматтандырылған бағалау жүйесі сипатталған. Л. Н. Гумилев, жан-жақты нәтижелілік көрсеткіштерін қамтиды
ПОҚ, кафедра меңгерушілері мен декандарының қызметін ынталандырумен және ынталандырумен жүзеге асырады.
Есепке байланысты KPI әдіснамасының олардың қызметінің сапасын басқаруға әсерін талдау көрсетілген
Еуразия ұлттық университеті мысалында ЖОО-ның стратегиялық басымдықтары. Л.Н. Гумилева.
Түйінді сөздер: ЖОО-дағы сапаны басқару; KPI бағалау жүйесі; түйінді көрсеткіштерді бағалау
кафедралар мен факультеттердің оқытушылық және басқарушылық құрамдарының қызметі; ЖОО-ның стратегиялық басымдықтары; ЖОО-ның халықаралық рейтингтері; ЖОО-ның оқытушылық құрамын ынталандыру және ынталандыру.