2022-2-4

Авторлары: Нұрмағамбетов А. саясаттану ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Республикасы; Сәкенова К.Ж. химия ғылымдарының кандидаты, Қазақстан Республикасы; Ислам а. педагогика ғылымдарының магистрі, Қазақстан Республикасы.

ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАРЖЫЛАНДЫРУ ТЕТІКТЕРІ: ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАН

Қаулымен бекітілген өмір бойы оқыту тұжырымдамасында (үздіксіз білім беру) бекітілгендей
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 28.12.2021 ж. № 944, қазіргі уақытта әлемнің көптеген елдерінде енгізу тәжірибесі жинақталған
өмір бойы оқыту. Ересек тұрғындарды үздіксіз білім берумен қамту деңгейін арттыру. Маңызды стратегиялық
дамыған елдерде дағдыларды дамыту бағыты ересектерді оқыту бағдарламаларын мемлекеттік қаржыландыру болып табылады [1].
Мемлекет елге және бағдарлама түріне байланысты үздіксіз білім беруді толық немесе ішінара қаржыландыруы мүмкін.
Кейбір елдер тек маргиналды топтарға (мүгедектерге, тұтқындарға, шетелдіктерге, сауатсыздарға) немесе
жұмыс іздеушілерге. Сондай-ақ, жеке компаниялар өз қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға қаражат бөле алады немесе
қолдау гранттар, несиелер, ваучерлер арқылы немесе студенттердің жеке оқу шоттары болуы мүмкін. Соңында, жылы
кейбір елдерде курстар, ересектерге арналған тренингтер тегін, нәтижесінде қаржылық көмек көрсетілмейді.
Бұл жұмыста алдымен үздіксіз білім берудің мәні мен түрлері анықталады. Содан кейін түрлер мен құралдар зерттеледі
шет елдердің үздіксіз білім беруін қаржыландыру және үздіксіз білім беру жүйесіндегі бірқатар жүйелік проблемалар
Қазақстан. Сондай-ақ, аталған мәселелерді шешу үшін шаралар ұсынылады.
Түйінді сөздер: ресми білім, ақпараттық білім, параформалық білім, субсидиялар, ваучерлер,
Жеке оқу шоттары, трансферттер.

Мақаланың толық нұсқасы