ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ БАҒАЛАУ СҰРАҒЫ БОЙЫНША

Авторлар

  • Safura Omarova L.N. Gumilev Eurasian National University

DOI:

https://doi.org/10.59787/2413-5488-2023-43-3-16-27

Кілт сөздер:

әдістемелік құзіреттілік, оқытудың тиімділігі, бағалау құралдары, оқу тәжірибесі, оқу бағдарламасын талдау, студенттердің кері байланысы, педагогикалық материалдар, дәрістегі бақылау, кәсіби даму.

Аңдатпа

Бұл мақалада оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау үшін қолданылатын құралдар мен тәжірибелерге назар аудара отырып, білім беру контекстіндегі оқыту құзыреттілігін бағалау қарастырылады. Оқыту сапасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын құзыреттілігі оқытушының оқыту тәжірибесін жеңілдету үшін оқыту стратегияларын әзірлеу, енгізу және бейімдеу қабілетін қамтиды. Әдістемелік құзыреттілікті бағалау білім сапасын арттыруда шешуші рөл атқарады. Бұл мақалада оқу бағдарламасын талдау, студенттердің кері байланысы, оқу материалдарын талдау және дәрістегі бақылауды қоса алғанда, бағалаудың әртүрлі құралдары мен әдістеріне кіріспе қарастырылған. Ол оқыту құзыреттілігін арттырудағы кері байланыстың, кәсіби дамудың және оқытушылар арасындағы ынтымақтастықтың маңыздылығын талқылайды. Осы құралдар мен тәжірибелерді қарастыра отырып, бұл мақала оқыту сапасы мен студенттердің оқу нәтижелерін жақсартуға ұмтылатын оқытушыларға, мекемелерге және саясаткерлерге арналған даму перспективаларын ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-10-30

Журналдың саны

Бөлім

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ