"Қазақстан Жоғары мектебі" ғылыми-талдау журналы №2, 2021

Мақалалар:

Айтмағамбетов д. р., Құсайынова Т. с., Кошен Г. У. қызметтің негізгі көрсеткіштерін бағалау әдіснамасының (KPI) ЖОО-дағы сапаны басқаруға әсері

Сәрсембаева А. А., Садвакасова Ж. А. "Адам бол" жобасы: студент жастардың рухани-адамгершілік бағдарлары мен құндылықтары

Менлибаев к. Н., Бектұрғанова Б. Е., Серимов Е. Е. Қазақстан Республикасы Жоғары мектебі форматында жастардың азаматтық бірегейлігін қалыптастыру мәселесіне

Назарбек Ө. " Әуезов оқулары-тәуелсіздікке 19:30 жыл

Рахмаил Э. м. Қазақстанның білім беру мекемелерінде "сабақты зерттеу" тәсілін іске асырудың өзекті мәселелері

Джумадильдинова ж. С., Оспанова Д. Б. СӨЖ ұйымы интерактивті режимде

Сабирова ж. Н., Шұғаева г. К. профессор К. Б. Сейталиевтің педагогикалық мұрасының ғылыми-психологиялық негіздері

Жалғасова г. н. тілді үйрену кезінде жест-ишара мен дактильді сөйлеуді қалыптастыру әдістері (арнайы мектеп)

Мұхаметхали Табысхан. Қазіргі кезеңдегі психиатриядағы шизофренияны психологиялық зерттеу

Тен Т. Л., Глазунова с. Б. білім берудің цифрлық трансформациясы: тәжірибесі мен болашағы

Әлімбаева С. С., Манабаева г. К. COVID19 пандемиясы кезеңінде МУС КЕАҚ медицина университеті студенттерінің "инверттелген сыныбы" форматында Онлайн оқыту

Серкебаев М., Айнабеков Н. II Central ASIA Nobel FEST "болашақты ойлап табу"

Жиенқұлова л. т. ұйым персоналының біліктілігін арттыру контекстінде цифрлық технологияларды пайдалану бағыттары

Комарова Е. К., Горбенко М. в. Экономика және экология: тұрақты даму жағдайында экологиялық-экономикалық жүйелерді басқару